fredag 7. november 2008

You are going to LOVE it !!

Jeg hadde i forrige sending et lite innslag hvor jeg kjempet en kamp for min High School Musical fascinasjon. Særlig nå som den siste filmen i rekken har kommer HSM3, er dette mer aktuelt enn noen sinne.

Victoria er ennå ikke overbevist. Jeg har en følelse av at flere føler samme skepsis? Det var i alle fall ikke mange som satt i kinosalen når jeg var der, og det kan jeg med hånden på hjerte si at var det eneste som var skuffende med den kino opplevelsen jeg hadde da.


Derfor vil jeg legge ut en link til dere skeptikere der ute.

Se på dette (den offisielle traileren), stort bedre blir det ikke:





Jeg vil og anbefale og ta en titt på de andre videoene som ligger ute. Masse festlige greier!

Topp 3 fra Head:

- I Want It All

- A Night To Remember

- Scream







Hilsen Head

Ingen kommentarer: